Jarný kozmetický mini haul ❤

Ajajaj, zase som dlhšie nič nepridala 😀 Teraz mi však pribudlo pár nových prírastkov do mojej kozmetickej rodiny, takže budem mať o čom písať 😊

V minulom článku som spomínala paletku 35B od Morphe, na ktorú som si tak veľmi brúsila zuby, no bola stále vypredaná. Stal sa zázrak a po dlhom čase ju naskladnili a samozrejme, že ja som neváhala ani sekundu a jednu si uchmatla. Paletka je plná nádherných farieb a zamilovala som sa do nej na prvý pohľad 😍 Obsahuje tiene s matnýn finišom, s jemným shimmerom a aj trblietavé tiene. Sú krásne pigmentované, za tú cenu je to podľa mňa úžasné. Stála ma 26€, čo je úžasná cena, za tak úžasnú paletku, pretože má naozaj veľký výber tieňov. Ak ju mám bodovo ohodnotiť, tak u mňa má 10/10 bodov a rozhodne ju odporúčam všetkým milovníčkam farebných paletiek 😊

Ďalej som dlhšie poškuľovala po paletkách od americkej značky Juvia's Place. Veľmi ma zaujalo, ako krásne farebne majú paletky vyskladané a samozrejme aj aké majú vkusné obaly s nádherným dizajnom. Váhala som dosť dlho, pretože som sa nevedela rozhodnúť. Rozmýšľala som či si kúpiť jednu veľkú paletku alebo dve menšie. Nakoniec som sa rozhodla pre dve menšie - The Zulu a The Douce, ktoré som si zamilovala už z internetových obrázkov a videí. Keď sa mi dostali do rúk, bola som ohromená 😍 Dizajn paletiek, žiarivé farby, úžasná pigmentácia. No proste jedna báseň ! (Pardon, asi to moc prežívam 😂)
V jednej paletke sa nachádza 9 tieňov, ktoré sú ale dosť veľké. Jedna ma vyšla na 23,50€, čiže spolu rovných 47€. Neľutujem to, podľa mňa to stálo za tú cenu, pretože tie paletky sú naozaj kvalitné, majú nádherné farby, no proste sú jedným slovom úžasné. Bodov majú u mňa 10/10 😊

Rodinka paletiek sa mi pomerne dosť rozrástla, mala by som brzdiť 😀 Teraz by som mala viac investovať do pleťových produktov, pretože by som chcela skúsiť líčiť aj iné žienky, nie stále len seba. Odmalička som k tomu mala akýsi vzťah, mamine som sa hrabala v kozmetickej taštičke a skúšala na sebe jej "šminky" 😀 Neskôr som aj chcela ísť na strednú školu za kozmetičku, ale odradilo ma mesto a ľudia, ktorých som nechcela stretávať. Takže som skončila ako fotografka, čo tiež milujem, no popri tom som akosi nechala v pozadí ten záujem o svet kozmetiky. Nezvykla som sa maľovať nijak výrazne tieňmi, mojou každodennou rutinou boli čierne linky 😀 Opäť na kozmetické chodníčky ma to nejako zlákalo asi pred rokom a odvtedy ma to baví stále viac a viac, chcem byť stále lepšia a čoraz viac sa mi pozdáva nápad o líčení aj iných žien. Určite by som chcela absolvovať aj nejaký kurz líčenia, pretože ešte som v tomto smere príliš slabá na to, aby som sa mohla nazvať "Make-up artist", možno tak hobby MUA 😀 Tak teda uvidíme, ako to dopadne :)
(Dole prikladám veľa fotiek 😀)

No dobre, to by bolo z nového príspevku asi všetko. S maličkou dušičkou dúfam, že tieto moje články aspoň niekto číta. Ak áno, tak veľmi pekne ĎAKUJEM a ak vás moje príspevky aspoň trošičku zaujímajú, tak by som sa potešila, keby ste mali záujem sledovať aj môj instagramový profil dreamyfleur 😊
Vidíme sa pri ďalšom článku ❤

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

NABLA Cosmetics ❤

Značka ESSENCE