Gabriella Salvete - môj výherný balíček

Ahojte ! :)

Keďže toto je môj prvý príspevok v roku 2018, tak vám na začiatok chcem zaželať všetko dobré v novom roku, aby sa vám po celý rok darilo a aby sa vám plnili všetky vaše sny :)

Určite ste pred Vianocami postrehli na instagrame veľké množstvo rôznych vianočných súťaží. Ja som sa ich aktívne zúčastňovala a podarilo sa mi vyhrať na stránke parfumérie Elnino krásny balíček kozmetiky Gabriella Salvete. Obsahoval paletku 10 očných tieňov s názvom 05 Violet, kajálovú čiernu ceruzku na oči, striebornú ceruzku a tieň na oči v jednom, scrub na pery, dva laky na nechty, argánový olejček na nechty a kvapky pre rýchlejšie schnutie laku. Z týchto produktov som najviac nadšená z paletky tieňov a scrubu na pery, pretože som veľmi nejaký chcela, keďže mávam často suché pery. Čo je výborné, tento scrub je obsiahnutý v balzame, takže nielen, že z pier zmiznú drobné suché šupinky, ale balzam ich aj vyživí. Paletka očných tieňov je úplne perfektná, podľa mňa má veľmi dobrú pigmentáciu za tú cenu -  zoženiete ju do 10€. Má krásne ružové, fialové a červené odtiene a nachádza sa tam aj jeden hnedý a čierny. Skúšala som s ňou už rôzne líčenia a vyzeralo to dobre. Robila som si aj swatche na ruku, ale na očiach je tá pigmentácia výraznejšia.

So všetkými týmito produktami od Gabriella Salvete som veľmi spokojná a odporúčam ich všetkými desiatimi :) Veľmi by som sa chcela poďakovať za balíček parfumérii Elnino a týmto vám chcem dať do pozornosti skvelý povianočný výpredaj, ktorý práve prebieha na ich stránke www.parfemy-elnino.sk, kde nájdete veľa výbornej, cenovo dostupnej kozmetiky v zľave a samozrejme aj mnou spomínané produkty taktiež v zľave.

Neviem či môj blog niekto číta, ale ak áno, tak ma to veľmi teší a som za to vďačná. Snáď sa časom nájde viac čitateľov, ktorých bude aspoň trochu zaujímať. Takže dúfam, že sa vidíme pri ďalšom článku :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jarný kozmetický mini haul ❤

Značka ESSENCE