Značka ESSENCE

Ahojte !

Na úvod som si pre vás pripravila asi najdostupnejšiu drogériovú kozmetickú značku, ktorou je Essence. Na Slovensku ju zoženiete vo všetkých DM drogériach a v niektorých mestách aj v obchodných reťazcoch Kaufland a Tesco. Ako prvú som si ju vybrala preto, lebo patrila medzi prvé, ktoré som začala používať a podľa mňa patrí medzi cenovo dostupné aj pre mladšie dievčatá, ktoré ešte nezarábajú a nemôžu si kúpiť jeden rúž za 10€. Myslím si, že Essence je v pomere ceny a kvality dosť dobrá značka. Všetky produkty majú prijateľné ceny. Essence má na výber širokú škálu lakov na nechty, rúžov a leskov na pery, očných tieňov, ceruziek na oči a pery, produktov na obočie, make-upov, korektorov a púdrov, ale taktiež má aj prípravky pre starostlivosť o pleť, napríklad proti akné. Ja používam ich laky na nechty, ktoré majú naozaj veľký výber farieb, očné tiene a ceruzky, rúže a veľmi dlho som používala tiene na obočie, ktoré boli pre mňa výborným pomocníkom. Samozrejme, že tieto výrobky nemajú takú perfektnú výdrž, ako tie trojnásobne drahšie, ale za tie ceny sú naozaj dobré a myslím si, že každá žena alebo slečna si od tejto značky nájde produkty, ktoré jej budú vyhovovať. Prikladám aj fotky mojej zbierky od Essence. Budem rada, ak mi do komentárov dáte vedieť, čo si o tejto značke myslíte, či používate nejaké ich produkty a ako ste s nimi spokojné :) Vidíme sa pri ďalšom článku ;)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

NABLA Cosmetics ❤

Jarný kozmetický mini haul ❤